Resultat 1 till 11 av 11
    Reg.datum
    b 2012

Standard

555555555555555555555555555555555555555555555
    Senast redigerat av fasadexperterna den 2012-11-18 klockan 19:Nov.

Reg.datum
    b 2011

Standard

Har du som företagare inte råd att marknadsföra dej på riktigt vis? Att marknadsföra sitt företag på ett byggforum är i mitt sätt att se det - som företagare - ett rop på hjälp. Att som företagare marknadsföra sej på fel ställen, kan göra att företaget får en stämpel som att vara ett looserföretag = oseriöst företag!

Du kanske har ett vinnande marknadsföringskoncept som jag totalt förkastar, mitt företag anser jag vara mer värt än att prostituera på ett byggforum. Är hästen jag sitter på för hög, då gratulerar jag dej - mitt sätt att se på marknadsföring är då helt fel!

Reg.datum
    b 2012

Standard

som man känner sej själv känner man andra losser

Reg.datum
    b 2011

Standard

Det där är ytterligare ett rop på hjälp, fast i det här fallet beror det på att ditt ordförråd inte räcker till och det är därför du bemöter mitt inlägg med en av Sveriges vanligaste klyscha - som dessutom är felstavad!

Reg.datum
    b 2012

Standard

bråka med någon annan

Reg.datum
    b 2011

Standard

Det gör jag varje dag - jag är gift med en elak fru! Dessutom har jag 2 tonårstjejer.....

Riktigt så är det inte, min fru är underbar och en enorm hjälp i vårt företag. Våra döttrar är 21 och 23 år och självgående med sina killar och sitt boende.

Jag förstår din poäng och respekterar den - du har valt det här forumet som en gratis marknadsföring av ditt företag, det är ditt företag - marknadsför dej hur du vill! Jag släpper din tvivelaktiga marknadsföring med detta inlägg.

Reg.datum
    b 2011

Standard

Jag vill inte bråka med dej, men mer än jag på forumet vill veta ditt riktiga företagsnamn och org.nr - inget av det framgår på din påkostade hemsida, varför?? Varje seiöst företag har väl ett företagsnamn och ett org.nr på sin hemsida? Jag (mitt företag) gjorde en UC på ditt företag......det gick inte. UC-koll är kopplat via skatteverket - varför är ditt företag inte kopplat via Skatteverket?

Du kan gärna göra en UC på vårt företag som är AAA-reitad - "top of the line". Men ditt företag finns inte med i Skatteverkets register. skicka gärna ett PM med en förklaring. Troligtvis har du ingen förklaring som är värd något för skatteverket eller för mej - jag är nitisk gentemot Skatteverket - dvs: att betala skatt! Och därigenom: Att göra rätt för sej i samhället. Det är mitt måtto, som företagare. Gammeldags tänk, men det är min åsikt - och det är så jag driver mitt företag. Varför går du inte ut med hela ditt företag och orgnr. i din marknadsföring på det här forumet - gemene man vet inte bättre, men jag som företagare bara undrar?

Reg.datum
    b 2011

Standard

Ge mej bara företagsnamn och org.nr - sen gör jag en UC. Är du bara AA-rejtad, så är det ok för mej.
    Du kan ge dina företagsuppgifter till mej, via ett PM.

Reg.datum
    b 2011

Standard

Inte ens ditt företagsnr. 0722-130581, gav någon träff på någon ägare (företag). Har du inget att dölja, så har du troligtvis en enkel uppgift att visa upp ditt företag - bortom din flaschiga hemsida - som inte säger mej ett dugg, mer än att den är påkostad. Var på din hemsida hittar jag ditt orgnr. och ditt registrerade företagsnamn? Så att jag kan göra en UC på ditt företag? Som alla företag normalt gör på varandra och på¨privatpersoner som vill anlita ens tjänster!

Låt mej bara göra en UC på ditt företag - som jag givetvis lämnar ut på forumet! En UC på företag är en offentlig handling = alla har rätt att se den! Sen släpper jag dej, när alla har sett den.
    Senast redigerat av Tyresö den 2012-11-18 klockan 01:Nov.

Reg.datum
    b 2012

Standard

som kund får du mina upgifter inte annars ge mej dina upgifter så jag kan göra ett uc på ditt företag

Reg.datum
    b 2011

Standard

Du är ganska lättdribblad - ha taggarna utåt så fort det gäller en UC. Jag bryr mej inte ett dugg om ditt företag - men om du är så mån om att marknadsföra ditt företag på det här forumet, så vad är då problemet med att ange ditt momsregistreringsnr?

Jag anser att mitt företags anseende i branschen jag är verksam i, är överväderad för att marknadsföras på ett simpelt byggforum - troligtvis anser mina kunder det, därför utger jag inte vårt regnr.

Om du verkligen vill köra med öppna kort, så sänd mej ett PM med ditt regnr. då ger jag dej mitt regnr.

Därefter så kommer jag att publicera din UC på det här forumet - kanske om din UC är tillräckligt snaskig, på andra forum.....

Du har full frihet att göra vad du vill med UC:n du tar på mitt företag.
    Senast redigerat av Tyresö den 2012-11-25 klockan 23:Nov.

Liknande ämnen

1. Tips på kaminer
    Av Helena möllan i forum Kaminer, kakelugnar & biobränsle
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-02, 16:Feb
  2. inbrottssäkra tips?
    Av Torpägaren i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-07-30, 14:Jul
  3. Framtidsdrömmar vilket vi alla har
    Av Pe4r i forum Måla & tapetsera
    Svar: 3