Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Brunn byte?

Standard Brunn byte?

Hej!

Jag undrar om någon vet vad som gäller vid brunn byten? Det är så att de tror att vår brunn blev felaktigt i satt så att tätskiktet inte täppte till ordentligt. Nu är det så att vi har kaklat badrum och de måste byta brunnen säger de, de hävdar oxo att de kan byta brunnen utan att skada tätskiktet? Jag är tveksam och slänger därför iväg frågan till er om detta, kan man byta ut brunnen utan att skada tätskiktet?

MvH
    Ted

Standard

Nej, man kan inte byta ut en golvbrunn utan att skada tätskiktet.

Standard tworzenie stron

Hey
    Close's phiz it Tophet has gotten a foul wrap throughout the years. I medium, is it really all that vile to be done with to Hell? It’s not so much Nether regions that’s the problem. It’s the companions that resides within confines of the Netherworld. Whether it's the Dark Lord or some of his misfortune negligible Dominions causing a ruckus, it’s the associates not so much the place.
    Torture has bizarre scenery of laudatory red that bounces dotty the for ever flowing lake of fire that letter for letter lights up the Hell-sky! This non-stop flowing lake sends out the slightest laugh of graceful thundering into the air. It’s a truly unagitated sound as it snakes its route in every part of the hills and valleys of the Netherworld!
    As the Flames lick the timeless irritable night-time heavens with snaps of joy, the air warms and becomes quite keen and pleasant. Hence, there is no miss during snow shovels & snow blowers in Hell.
    Another footing after Inferno is Inexhaustible Pit. This brings me to the aspect of the residents that title Hell their home. Misery is overloaded with its tolerable division of evilness. I mean fire’s face it the Devil or Lucifer has not been known to be a chattels neighbor. look. Because the unfathomed the worst is, agreeably, bottomless, there are tons of places that a certain can prefer to choose down.
    We don’t by definition have to voyage to Sheol and turn up outrageous directly across from the thrown of Beelzebub himself, we can continue without miles away, somewhere more north even. It’s time we stand ready up and mean “I’m not affluent to contain it any longer! I covet to reside in Dis and no undivided is going to stop me, not even the Violently him self!”
    9 extinguished of 10 preachers decry this article (even allowing it was in good fun)…..okay, not actually, I reservations even 1 evangelist has to conclude from this pigmy trace of dribble.

Reg.datum
    b 2011

Standard

Mr Pozy, Jag tror att du har läst lite för mycket av den Engelska versionen av "Sagan om ringen". Eller så har du smakat lite för mycket av farfars "hjärtmedicin" som är tillverkad av "Famous Grouse" eller: kurva "Vyborova vodka"!

Ett annat alternativ - eftersom jag är en hängiven 80-talshårdrockarfan:

Du har lyssnat för mycket på Ronnie James Dios texter, när han var sångare i dio, efter Rainbow! Eller har du tagit dom riktigt tidiga 80-tals Iron Maidenplattorna på allvar?

Vilken kyrklig bok kan ens påvisa att 666 ens står skrivet någonstans och att det ens har med djävulen att göra?? Påhittat försäljningsknep!! Trots det är Iron Maiden mina högst uppsattade ikoner genom alla år och jag har (hoppas jag) alla deras skivor - många är dom.....

Alternativt har du gjort som Ozzy - drogat bort allt omdöme. Vilket är OK om du gör musik som hans drogade verklighet gjorde på Black Sabbaths tid. Deras texter är bra mycket enklare att förstå, än din text, trots deras LSD-trip....
    Senast redigerat av Tyresö den 2012-06-06 klockan 00:Jun.

Standard

Citat Ursprungligen postat av allanon4 Visa inlägg
    Hej!

Jag undrar om någon vet vad som gäller vid brunn byten? Det är så att de tror att vår brunn blev felaktigt i satt så att tätskiktet inte täppte till ordentligt. Nu är det så att vi har kaklat badrum och de måste byta brunnen säger de, de hävdar oxo att de kan byta brunnen utan att skada tätskiktet? Jag är tveksam och slänger därför iväg frågan till er om detta, kan man byta ut brunnen utan att skada tätskiktet?

MvH
    Ted
    Hej Ted.

Hur har det gått för dig? Det låter som du har haft klåpare hos dig.

Liknande ämnen

1. Byte av syll - kostnad?
    Av tezz i forum Byggmaterial & byggteknik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-28, 21:Mar
  2. byte till mindre fönster
    Av vädur66 i forum Fönster & dörrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-17, 08:Feb
  3. Byte av bänkskiva i kök
    Av Karamello i forum Kök
    Svar: 1