Visa resultat för omröstning: Vad tycker du om vindflöjlarna på vindflojel.se

Antal röster
1. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Jättebra

1 100,00%
  • Sådär

0 0%
  • Ingen höjdare

0 0%
Resultat 1 till 4 av 4

Standard Snygga vindflöjlar

Hittade en site som jag måste tipsa om. vindflojel.se. Här finns kanonsnygga vindflöjlar till huset, och man kan beställa vilket motiv man vill. :-)

Reg.datum
    b 2011

Standard

Jag förstår att du vill göra reklam för ditt företag. Jag vill också göra reklam för mitt företag, trots att jag inte behöver - jag är väletablerad och känd i min bransch och jag är oftast fullbokad (dygnet är trots allt inte mer än 24 timmar). Jag är övertygad att alla som läser den här tråden inte bryr sej om att jag har ett lika ointressant erbjudande som du: almima.se

Standard Inte riktigt rätt

Vindflojel.se är tyvärr inte mitt företag. Däremot så tycker jag Tommy gör riktigt snygga grejor och är värd lite reklam. Vindflöjlar är ju dessutom något som alla med hus kan tycka är kul. Betong kanske inte är en lika generellt produkt. Men nu har du ju fått en inlänk till din i övrigt väldigt sökoptimerade sida ;-)

Reg.datum
    b 2011

Standard

Så du såg att min hemsida är sökoptimerad?!. Det anser jag vara ett bra betyg med tanke på vad det kostade - det var inte gratis....och inte billigt heller!
    Eftersom du upptäckte det så misstänker jag att den största delen av din vakna tid är mer inriktad åt hemsidor/något inom dator, än vindflöjlar...

Själv är jag urusel när det gäller datorer - jag kan mitt faktureringsprogram och lite google-sökningar.
    Datorkunskap är inte viktigt annat än att man ser till att slutföra alla betongpumpsjobb. Hittills har jag 100% slutförda jobb (!!!) stor klapp på min axel! - men jag har genom alla år haft något enstaka betongpumpjobb som jag har gett upp och dömt ut - ej genomförbart!!! Men med envishet och tillslut, ologiskt tänkande, så har jag även slutfört dom jobben. Jag är nischad att utföra alla dom värsta struljobb som naturlagarna tillåter (ibland inte). Jag har upplevt mycket råttor och fladdermöss genom åren......

Liknande ämnen

1. Snygga elementskydd
    Av Ann i forum Inredning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-02-23, 16:Feb
  2. Snygga pelletskaminer?
    Av Hutte i forum Kaminer, kakelugnar & biobränsle
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 06:Sep
  3. Snygga krokar
    Av Julia i forum Inredning
    Svar: 1