Resultat 1 till 9 av 9

Standard Hustips för fönsterputs!

Tredje gången i år jag putsar mina fönster. LIka jobbigt att få det rent varje gång. är det någon som har tips på smarta sätt att få dem skinande rena utan ränder och flammor?
    Jag kör med Yes i flaska och putsar av med handduk som suger upp bra. funkar okej, men om jag hittar något bättre är jag tacksam. fönstren är stora och många....

Standard

Jag brukar också köra diskmedel, tycker det fungerar väldigt bra. Använder först svamp och sedan skrapa och därefter tidningspapper på fönstret. Tidningspapper är väldigt effektivt att ta bort ränder och "regnbågs-skimmret" som uppstår på fönstret ibland.

Standard

jag har också hört tidningspapper. Ska prova det då! får bli helgens projekt

Standard

det har jag också hört...men funkar det verkligen? går inte tidningspapret sönder?

Standard

Tyckte att det fungerade okej, men vidhåller att mina kökshanddukar som inte luddar är bättre på att suga upp fukt. så jag har behållt dessa så länge tills bättre tips dyker upp.

Thumbs up Ättika...

Häll några droppar ättika i vattnet så slipper du/ni problemet!

Standard

Nej Nej inte använda tidningspapper. tryckfärgen smetas ut över hela rutan,använd en skviss. jag hade en fönster putsare hemma, otroligt skicklig,ser ut som jag inte har fönster längre, helt klara, se www.citywinclean.se

Red face Hus och lägenhets fönsterputs tips

Om du bor i Stockholm ring en fönsterputsare med 30 års vana pris ex 3 rum kök 500 kr
    Ring 08-938864 Så blir det garaterat fina fönster Hemsida www.fonsterputsare.com

Reg.datum
    b 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av hakannyzell Visa inlägg
    Om du bor i Stockholm ring en fönsterputsare med 30 års vana pris ex 3 rum kök 500 kr
    Ring 08-938864 Så blir det garaterat fina fönster Hemsida www.fonsterputsare.com

......så fick även ditt företag en otroligt billig reklamplats......

Jag unnar dej det, verkligen - för det här forumet verkar mer vara en gratis reklamplats för småföretagares www-adresser, än ett forum.

Men, man får vad man betalar för. Den här ickebesökta sajten - där det är gratis för småföretagare att visa upp sin www-adress, genererar inte till ett enda uppdrag. Däremot så genererar sökmotorn på google.se till uppdrag. Fast då kostar det också en ganska rejäl slant - i mitt fall, ca: 25.000/år vilket är fikapengar (nästan gratis) jämfört med vad större företag betalar för att hamna lite före på listan på google.se.
    Senast redigerat av Tyresö den 2012-08-11 klockan 19:Aug.

Liknande ämnen

1. Bygglov för sljutdörrar?
    Av PerRe i forum Bygglov
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-05, 12:Jun
  2. Bygglov för staketbygge!?
    Av GunillaBostrom i forum Bygglov
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-03, 08:Sep
  3. Kontantinsats för huslån
    Av Nelle i forum Ekonomi
    Svar: 0