Resultat 1 till 5 av 5

Standard Jämföra mäklare - ska sälja hus

Ska sälja mitt hus i Stockholm. Är det någon som har erfarenhet av att jämföra mäklare för att få så bra deal som möjligt? Har sett att det finns en del tjänster på nätet angåeende detta.

Standard

Jag har använt en sådan tjänst och tyckte det gick bra. Man lägger in sitt objekt och sedan får alla anslutna mäklarna i området ta del av objektet och kommer sedan med bud vilken provision de tar.
    Det skiljde ganska mycket mellan den billigaste och dyraste mäklaren så visst finns det pengar att spara! Speciellt i storstäderna där konkurrensen är stor mellan mäklarna.

Reg.datum
    b 2008

Standard

Här hittar du vår tjänst vi tillhandahåller på mäklare.se:
    http://www.maklare.se/Maklaroffert

Standard

Jag tycker det viktigaste att söka efter är en engagerad och driven mäklare. Sedan är det bra om de har bra verktyg att arbeta med (tjänst, annons, varumärke, speckulantregister osv.) Arvodet är inte det viktigaste. Förutsättnignarna till ett högt pris och smidig affär är det viktigaste.

Maila mig gärna så kan jag ge dig några tips om bra mäklare och varför jag tycker du skall träffa dem.

info@rattmaklare.se

Thumbs up

Jag kan tipsa om en sådan tjänst jag använde mig av nyligen: http://www.maklarofferter.se. Har inte testat nån annan liknande så jag kan inte bedeömma vilka som är bättre eller sämre, men jag fick bra svar med tydliga mäklararvoden och jag valde en av mäklarna via den tjänsten.

Liknande ämnen

1. Sälja bostad på nätet
    Av Johan i forum Köpa & sälja hus
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-07-09, 10:Jul
  2. Sälja hus privat utan mäklare
    Av RainMan i forum Mäklare
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2015-07-09, 09:Jul
  3. Rekommendera mäklare
    Av Peter i forum Mäklare
    Svar: 8