Resultat 1 till 3 av 3

Standard Lågenergiglas

Jag ämnar att sätta in lågenergiglas från golv till ca 2 meter i höjd.
    Det jag är orolig för är kalldraget som kan uppstå nere vid golvet? Behöver jag ha golvvärme eller vad ska man tänka på?

Standard

Sent svar kanske, men det beror på. Ska du sätta tvåglas eller treglas? Trä, aluminium eller pvc? Hur brett är det? Sådana saker spelar stor roll. Det uppstår alltid en köldbrygga i fönster. Välj en konstruktion med lågt U-värde och se till att det redovisas för hela konstruktionen och inte bara för glaset. Väljer du en modern konstruktion och lösning tycker jag inte att du behöver oroa dig tillräckligt för att sätta in golvvärme, men mycket beror som sagt på.

Standard

Jag har en vad jag kan tolka en lite udda installation? Jag har svårt att få upp framledningstemperaturen (och på så vis även temperaturen i rummen) på mitt nyköpta hus.
    Are you worried about brain dumps prep and California Institute of Integral Studies? Check out our latest resources for ccna braindump and MICROSOFT questions for practice with definite guarantee of Massachusetts Institute of Technology (MIT) training.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Avdelare