Resultat 1 till 8 av 8

Standard Fibo Trespo Badrumsskivor??

Sprang på något som heter Fibo-Trespo Badrumsskivor som ser ut som som ser ut som kakel, marmor osv. Det kan tydligen sättas upp hur lätt som helst och är typgodkända i badrum.
    Är väldigt nyfiken att höra om någon provat dessa?

Reg.datum
    b 2008

Standard

Har läst om den här lösningen också, det tog ganska lång tid innan konstruktionen blev godkänd så jag tycker man ska kolla med sitt försäkringsbolag innan man ger sig på detta.
    Hade dock varit oerhört intressant att höra från någon som har Fibo-Trespo hur det har fungerat.

Standard

Vi köpte våra på Bauhaus för ca 400 kr/kvm
    Man behöver helst vara två när man sätter upp dem, för de är väldigt tunga, men vi är nöjda!
    Blev hur fräscht som helst.
    Men lite pyssel var det allt, det ska ju sågas, mätas och "limmas" i fogarna. Dock betydligt smidigare än kakel! Så lätt att hålla rent också. Kakelfogar kan ju se så tråkiga ut.

Standard Fibo-Trespo

Hej!! Jag driver ett företag som monterar Fibo-Trespos badrumskiva. En mycket bra skiva som är godkänd för badrum och ger Badrummet ett nytt och tredigt och även ett tidlöst utseende. hör gärna av er om ni skulle vara intresserade av ett kostnadsförslag på ert badrum.

Reg.datum
    b 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Lasse47 Visa inlägg
    Hej!! Jag driver ett företag som monterar Fibo-Trespos badrumskiva. En mycket bra skiva som är godkänd för badrum och ger Badrummet ett nytt och tredigt och även ett tidlöst utseende. hör gärna av er om ni skulle vara intresserade av ett kostnadsförslag på ert badrum.
    Mvh Lasse
    Lasses Fastighetsservice
    www.lassesfastighetsservice.se
    larz381@hotmail.com
    Det här var nog den billigaste reklamplatsen du någonsin kommer att hitta åt ditt företag....

Standard

Hehe. Förmodligen Tyresö.
    Men han når nog inte ut till så många.
    Svaret är väl givet vad som skulle hända om han skrev likadant på Bh.

Reg.datum
    b 2011

Standard

Citat Ursprungligen postat av Milkshaken Visa inlägg
    Hehe. Förmodligen Tyresö.
    Men han når nog inte ut till så många.
    Svaret är väl givet vad som skulle hända om han skrev likadant på Bh.
    Gratis är ju gratis och kostar inget !!! Många gratisbäckar små....och då är det helt okej oavsett hur liten publiken blir.....

Jag är väldigt övertygad att vi båda vet konsekvenserna på det givna svaret.

Standard

Banned for the rest of your life...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Avdelare