Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Hyr min bil!

Standard Hyr min bil!

Jag har länge funderat på om man skulle kunna hyra ut sin bil på helgerna när jag inte använder den, det är bara meckigt att ha den stående här i stan med parkering. Nu finns det nån tjänst som heter Go More här i Stockholm, jag har läst på lite om dem och de verkar seriösa och bra. Tänkte kolla med er här om någon har testat hyra ut sin bil där? www.gomore.se är hemsidan

Standard

Citat Ursprungligen postat av linusveke Visa inlägg
    Jag har länge funderat på om man skulle kunna hyra ut sin bil på helgerna när jag inte använder den, det är bara meckigt att ha den stående här i stan med parkering. Nu finns det nån tjänst som heter Go More här i Stockholm, jag har läst på lite om dem och de verkar seriösa och bra. Tänkte kolla med er här om någon har testat hyra ut sin bil där? www.gomore.se är hemsidan
    Det är väl smidigt om man har en bil som man ändå inte använder? Och om det finns rätt försäkringar om något händer bilen vid uthyrning.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jkarlsson Visa inlägg
    Det är väl smidigt om man har en bil som man ändå inte använder? Och om det finns rätt försäkringar om något händer bilen vid uthyrning.
    Det ska ingå försäkring vad jag kan se, dock så får man ju bestämma själv till vem man hyr ut till

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Avdelare