Resultat 1 till 9 av 9

Standard Köpa fönster online ?

Hej , är det någon som köpt pvc fönster online och har erfarenhet av det ?
    Jag hittade precis en webshop på nätet europafonster.se som verkar schysst
    Billiga priser med
    Någon som handlat där ??

Standard

Ett företag som inte anger vare sig adress eller telefonnummer på sin hemsida.
    Vidare sökning visar att konkurs är avslutad i juli 2011.
    Det är inte seriöst.

Standard Billigare fönster på nätet?

Har du sett fönstren i en butik, varför inte beställa från nätet? Det är väl mer smidigt. Själv är jag inne på att beställa önster från Kronfönster, behöver fönster snabbt, och de har webbshop. De verkar billiga om man jämför med andra större fönsterleverantörer.

Standard

Kunde konstatera att tillexempel bygghemma är dyrare än lokala lantmännen på fönster och dörrar. Just byggprodekter verkar högst tveksamt om det blir just nåt billigare på nätet, undantaget just lågprisgrejer då, förstås, som plastfönster tex.

Standard

Hej!

Jag misstänker att det är mycket fördold reklam i inläggen här på forumet. Jag kan bara tala för vårt företag, AlfaFönster vi säljer PVC-fönster till hela Sverige genom vår hemsida och jag svarar gärna på eventuella frågor du kan ha angående att köpa fönster på nätet.

Innan du beställer kan det vara bra att kolla ifall du kan få se deras fönster i verkligheten i deras butik eller liknande. Alternativt kan du beställa ett enstaka mindre fönster för att testa kvalitet och känsla.

/Simon, AlfaFönster.se

Standard

Om du ska köpa pvc fönster är nog bygghemma det bästa stället. Men tror det är bättre om du köper genom din lokala bygghandel.

Standard

Det här är strunt. Jag tror inte att fönster tillverkade i ( tutaj kraj ) är bra. Det är inte sant. Jag har sysslat med import av fönster i 9 år och bra fönster tillverkas i Polen. I motsats till många svenska företag bryr sig försäljningspersonal i Polen om sina kunder. Företagen i Sverige struntar i allt. Jah har samarbetat med Venska från Gdansk och Mirox från Poznan. Jag rekommenderar företaget från Gdansk, inte bara på grund av att staden är vacker. Mina varor är alltid framme i tid, deras personal pratar svenska, man behöver inte veta alla tekniska namn på engelska, varor är perfekt skydda under transport.

Standard

Någon bra fönsterlevarantör? Om ni känner till en så rekommendera görna firmor. Ge gärna alla detaljer, varifrån ni importerar, om leverans är punktlig eller inte … fler detaljer. Vi samarbetar med Venska från Gdansk. Vad som gör dem utomstående är att Gdansk ligger nära, varor kommer fram inom 14 dagar och alltid i tid, bra priser när man jämför med kvalitet. Det är detta slags information som behövs och inte vad ni rekommenderar. Skriv gärna varför ni rekommenerar och det skulle vara snällt att säga vem man är.

Standard

Beställ från nätet!

Liknande ämnen

1. Tilläggsisolera fönster eller köpa nytt?
    Av Portalen i forum Fönster & dörrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-27, 05:Sep
  2. Köpa vindkraftandelar
    Av Sulan i forum Solvärme & vindkraft
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 09:Feb
  3. Köpa köksfläkt
    Av Larssa i forum Kök
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 08:Feb

Behörigheter för att posta