Resultat 1 till 5 av 5

Standard Dra nätverkskabel

Hej vi har precis flyttat och behöver dra nätverkskablar från vardagsrummet där vårt modem kommer stå till 3 utav rummen. Jag har inte hållt på så mycket med det här förut men jag tror jag vet ungefär hur jag ska göra.

Jag hade tänkt köpa RJ45-uttag och sätta vid modemet och från dessa uttag ska då nätverkskablar gå till de 3 rummen. Är det allt eller har jag missat eller missuppfattat något?

Standard

Berätta lite mera, har du inbyggd router i modemet annars så måste du nog skaffa en router också för jag tror att det kommer att krocka med ip adresserna om du endast delar upp det via modemet om du ska använda mer än ett uttag åt gången..

//Henrik

Reg.datum
    b 2011

Standard

Välkommen till forumet, värnhult! Min datakunskap sträcker sej till att jag kan mitt Hogia faktureringsprogram + att jag har väldigt hög ranking inom schack, både i verkligheten och via datorn, då jag är med i turneringar med spelare från hela världen.

Vad jag förstår, så är din datorkunskap i en helt annan division än att enbart kunna ett simpelt faktureringsprogram, som även jag med min nonsensdatorkunskap, kan klura ut.

Standard

Tackar så mycket. Ja min kunskap är ganska så stor när det gäller datorer o nätverk o allt därikring, men det borde det vara när jag har hållt på med det lite titt som tätt ända sen jag var ca 10år gammal.. :-)

Standard

Vissa komposittrall är svanenmärkta (exempelvis Lunawood) och sannolikt ett väsentligt mycket bättre miljöval än tryckt. Visserligen minskar gifterna i tryckt, men det är ju inte utan att det påverkar hållbarheten. Ett annat bra miljöval är sibirisk lärk och thermobehandlade träslag.
    Our excellent online 642-813 pdf training programs will lead you to success in the wikipedia We also offer latest Swiss Federal Institute of Technology Zurich and HITACHI with 100% success guarantee. Our selftestengine is rare in IT MICROSOFT

Liknande ämnen

1. Dra in ny el till badrummet
    Av andy321 i forum Badrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-02, 00:Mar
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 13:Oct
  3. Köparen vill dra sig ut
    Av Pelle i forum Juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-11, 13:Jul
  4. Dra sladdar längs lister