Resultat 1 till 5 av 5

Standard Mörka stengolv

Har gått länge och funderat över om vi ska byta ut golvet i vardagsrummet.
    Jag är väldigt förtjust i mörka stengolv, svart, grafit osv tycker jag är urläckert. Jag vet att det kan upplevas som lite kallt men vill ha det ändå.
    Är det någon som kan tips om lite olika golv?
    Jag behöver inspiration!

Standard

Jag håller med dig, mörka stengolv är jättesnyggt! Vi har själva tittat på det men inte kommit till skott än.
    Jag såg ett klinkers på Hornbach för några månaders sen som jag tyckte var jätteläckert, dålig bild men detta tror jag det var: http://hornbachse.travidia.com/fsi/A...9&adid=6987845

Et tannat tips är att bläddra igenom katalogerna som finns online, ex.vis CC Höganäs, Konradssons kakel osv.

Lycka till!

Reg.datum
    b 2009

Standard

Hej KlaraN!
    Svarta sten golv är snyggt, men tänk på att de upplevs som kalla golv, och om du väljer ett mörkt klinker, du nämner svart som önskefärg, tänk då på att det kommer alltid att se dammigt ut allt syns med förstoring på mörka golv, har själv haft ett mörkt trägolv, snyggt men jobbigt, nu är det ett ekgolv.
    Leifjuno

Standard

Jag har själv tittat på mörka stengolv nyligen till vår hall. Vi valde ett mellan dessa två golv från Bricmate:
    Vi valde "pollish" varianten. Det är den högra bilden.
    Kanske är det något för dig också?

Standard

Om ett drömgolv ska läggas in och du verkligen vill ha det kanske du kan fundera på golvvärme samtidigt? Då blir golven allt annat än kalla!

Liknande ämnen

1. Stengolv i uterum
    Av Löken i forum Utomhus
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-07, 09:Mar

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Avdelare