Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: budgivning

Reg.datum
    b 2009

Standard budgivning

hej
    skulle behöva lite råd om budgivning, jag har varit med på en för ca 1 år sen men åkte ut fort som bara den när jag följde mäklarens råd
    och nu har jag hittat ett till 1planhus byggt-82 och rustat efter hand, och den här gången vill jag verkligen vinna
    har ni några tips på detta, jag är helt grön på detta område
    budgivningen startar på ons, det var ca 30 st på visningen och på budgivningen så skulle ca 10 vara med sa mäklaren.

Reg.datum
    b 2008

Standard

I den här tråden hittar du lite tips:
    http://www.hus.se/forum/t2330.html

Lycka till!

PS. Du är inte ensam om att tycka ett det svårt:

"Många tycker att budgivningen är det svåraste vid köp av bostad, enligt en undersökning från Länshem fastighetsförmedling.
    I undersökningen svarade 15 procent av de 7.800 tillfrågade att budgivningen är det svåraste, 12 procent uppgav pappershantering, 10 procent finansiering eller bolån och 8 procent ansåg att det svåraste var att hålla den planerade budgeten.
    Personer mellan 40 och 69 år tycker i större utsträckning än yngre att budgivningen är svårt, medan yngre i åldern 16-24 år och personer i hushåll med låga inkomster upplever finansieringen som det värsta problemet."

Källa: SVT
    Senast redigerat av Puttel den 2009-08-18 klockan 09:Aug.

Reg.datum
    b 2009

Standard

tack

Standard

För några år sedan köpte vi ett hus som i efterhand visat sig vara ett stort misstag. Det har varit problem med värmesystemet och ännu värre så
    bright

Liknande ämnen

1. Taktik budgivning
    Av Zetterström i forum Köpa & sälja hus
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-22, 08:Dec
  2. Fullmakt vid budgivning
    Av IngerHultgren i forum Köpa & sälja hus
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 14:Jan

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen